Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Lena - 17 januari 2011 20:24

Så blev det måndag igen, jobbat som en tok hela dagen. Glömde äta lunch....ja, upptäckte att klockan var halv ett och då stängde skolrestaurangen och jag blev utan...inte bra. Imorrn tror jag att det finns mer tid för att ta lunch.

 

På promenaden hem upptäckte jag plogkanter hos de allra flesta husägare som jag passerade. Hann hänga lite med huvudet innan jag kom eftersom jag verkligen inte ville slita med det direkt.....men gissa vad? Vår kära granne M hade varit snäll och fixat allt åt oss....tack för det!

 

Så nu kan vi ägna oss åt handbollslandskampen istället. Sverige-Korea, förhoppningsvis en seger och i skrivande stund leder Sverige med 5-2 och spelar rätt bra. Jag älskar handboll, både att se och spela....tufft och fartfyllt.

 

Boktips för dagen måste  bli en ungdomsbok idag, mina killar i årskurs 9 bara älskar de spännande böckerna som Magnus Nordin skriver...."Prinsessan och mördaren", "Årstamördaren" ja, listan kan bli lång...

 

nu måste jag fokusera på matchen en stund.....

 

hejåhå

mortuta

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards