Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Lena - 26 februari 2011 08:51

  

....det är helt underbart. Solen lyser lite försiktigt på oss, hunden och mig då vi kör vår hurtiga morgonrunda sådär vid sju-halvåtta i morse. En minusgrad och lugnt, kan inte bli bättre väder....och så är det dessutom lördag.

 

Jag kom hem till dukat frukostbord och "Ring så spelar vi" på radion. Mer klassisk helgmorgon kan det nästan inte bli. som vanligt kunde vi alla frågor vid köksbordet, smålog åt alla de som ringde in och berättade om sina liv och funderade en del över vad man själv skulle prata om? väder förstås, det verkar ju var oundvikligt....sen då? Ingen aning....

 

Efter en långfrukost har dagens "arbete" satt igång, dvs maken har farit runt och samlat ihop allt i huset som ska till sopstationen och jag kunde ägna mig åt att öva lite sång inför den repetition som kommer senare idag.

 

Hunden har vilat lite och väntar nu ivrigt.... han verkar fatta att det ska bli en långtur med draglina och skidor och så.....konstigt va?

 

Jag är på väg till Snowflakes övningshelg. Det blir en härlig dag som avslutas med att maken och jag går på premiären på operan Otello (Norrlandsoperans föreställning).

Maxad musikalisk dag!

 

En fyllig rapport med bilder och sånt kommer imorgon....

vi ses

 

mortuta

 

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards