Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Lena - 8 januari 2013 18:21

 

Här får ni se bilder från min och hundens lyckliga stund i skogen...som jag helt snabbt skrev om igår. Det är helt sagolikt vad lite snö på träden och det rätta ljuset kan skapa...

 

      

   

 

Det är alltså bara att konstatera, det finns inget som slår en snörik januaridag med 5 minusgrader, solsken som kämpar vid trädtopparna och bra skid-och skoterspår.

Sorry döttrarna.....soliga ön är ljuvlig nästan året om....men vintern....det ni!

 

  Efter att ha varit ute i snön och antingen frusit som tusan eller kanske rent av svettats så att kläderna först fastnar och sen stelnar..sådär obehagligt, ni vet....då är kakelugnens värme ovärderlig. Hög mysfaktor och så kan man ju dessutom lägga upp sina frusna tår på kanten och tina upp. Inte illa!

 

  Ser ni? Lite vårsol va? Jodå, det måste erkännas att det blev lite tjuvpassande på solstrålarna, de är ju inte framme över trädtopparna så många minuter så...lite slump var det nog!

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Vad mer denna dag?

 

Inte mycket.

Jobb.

Träning.

Tvätt.

Matlagning.

 

Har inte läst nåt speciellt som upprört och kan alltså inte spinna igång något djupare resonemang denna gång. Vi får väl anta att tidningarna eller andra media slår till de närmsta dagarna och serverar några stoppers! 

Då jädrans.....då ska ni absolut få läsa mina synpunkter och funderingar....jag lovar.

 

 

 

Mortuta

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards