Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Lena - 10 oktober 2013 20:32

Ho ho..... Här är jag all ledig dagtid.

Skogen är mitt andra hem känns det som. Inte för svampens eller ljungens eller lingonens skull. Nej då....enbart för att det är hög och klar luft och att jag mår gott av att befinna mig i den miljön. Sinnet lättar och tankarna klarnar.

Får man dessutom omge sig med dessa underbara höstfärger blir det nästan nåt religiöst över det hela.

Avslutar med en finfin bild av Kenzan, inbillar mig att njuter lite extra även han. Åtminstone ser det så ut när han speedar runt som en vinthund för att i nästa stund "frysa till" i en klassisk setter-pose.
Vackert!

Nästa inlägg blir längre ...och kanske lite mer genomtänkt....då är jag positionerad vid tangenterna igen, istället för det här sabla petgörat som IPhone-skrivandet är.
Känns som om fingrarna är av "chorizo"-grovlek. Fel och tokigt blir det rätt ofta....?

Må så gott alla

Mortuta

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards