Alla inlägg den 12 april 2014

Av Lena - 12 april 2014 14:43

En lista med "to do"-saker i väskan.
Maken och jag, för en gångs skull på lördagar inte klädd i träningskläder. Stadstur på agendan alltså....

Efter en irrfärd ( åtminstone i makens värld ) mellan diverse roliga affärer var vi beredda för Classe....ni vet diversehandeln Clas Ohlson där det mest finns för mindre slant. Kvalité går säkert att diskutera men om det gäller vanliga nöta-på-saker har det väl mindre betydelse....
Roligare upptäckten på "Clas" var nog dessa:

Trodde att den sista gången företeelsen galoscher skulle komma i min väg var då de satt på min fars fötter för en sisådär 45 år sedan. Men ack vad man kan bedra sig. Tveksamt återseende.


Ha, ha....och ljusgröna dessutom

Nåja, efter väl förrättat värv, dvs listan avklarad övergick vi till nöjen för hela slanten. (Blev så grymt imponerad av Gotthards krog toalett så bilden måste visas...)

Mysigt!

Bussen hem och tillbaka till lördagsstädning , hundträningspass och tvättstugehäng igen.

Trevlig lördag alla!


Mortuta

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards