Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Lena - 15 mars 2013 14:30

Nu längtar jag till.......

 

 

 

 

-att solen ska värma mig då jag är ute på promenad. Imorse var det -15 då jag gick till jobbet . Soligt som tusan men svinkallt, det kändes som om solen inte nådde ända fram till mig.

 

 

-att väskorna ska vara packade med kläder och saker som passar för skidåkning (Just nu ligger ALLT i en hög på sängen och har så gjort sen i måndags. Jag trodde på nåt vis att tiden skulle finnas för att fixa och trixa...men icke det, alla kvällar har varit fyllda av annat. Sång och soffsömn till exempel.                                              Men nu måste jag få ner allt, NU!

 

 

-att krama om döttrarna...och pojkvännerna...och förstås alla de andra i vår skidresecirkus. 

Detta är ju också ett sätt att få träffa dem utan att nån av parterna ska behöva resa ända längst norrut respektive längst söderut i Europa. Vi möts på mitten, typ.

 

   

-att stå på en alptopp, startklar för ett lååångt åk. Ha,ha..förväntningarna är rätt högt ställda vad gäller snömängd och soltimmar. De andra åren vi åkt iväg såhär har vi haft otroligt tur med allt sånt. Klarblått, perfekt pistat och allt sånt.

Men det är klart, det kommer att gå bra även om det blir mer normalmulet och halvslabbigt pistat. Det är bara att gilla läget och go for it. Huvudsaken att vi får åka skidor.

 

Vad längtar du till?

 

 

Mortuta

Presentation


Välkommen att dela mina funderingar...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards